Sokos Hotels -ketju palkitsi ammattilaisiaan – Vuoden Onnellistaja Heidi Uusitalo, Original Sokos Hotel Vaakuna Vaasa


18.4.2024

S-ryhmän Matkailukaupan päivillä palkittiin Sokos Hotellien loistavien työntekijöiden parhaimmistoa. Palkitsemisen kriteereissä painottuivat asiakaskokemus, työntekijäkokemus ja kehitys edellisestä vuodesta.

Vuoden Onnellistaja -palkinnon sai Heidi Uusitalo Original Sokos Hotel Vaakunasta Vaasasta.

”Heidi työskentelee Original Sokos Hotel Vaakunan vastaanotossa, jossa hänen hymynsä loistaa ja ilahduttaa niin työkavereita kuin vieraitamme. Hän luo asenteellaan ja positiivisuudellaan energiaa ja hyvää fiilistä respan porukan keskuudessa. Esimerkkinä Heidin pelisilmästä on tapaus viime kesältä. Vieraamme olivat menossa häihin ja taksia ei kuulunut. Heidi päätti lähteä viemään vieraat omalla autollaan kirkkoon, ja vieraat olivat todella tyytyväisiä tästä palvelusta”, kertoo osuuskauppa KPO:n toimialajohtaja Riku Asukas.

Juuri onnistunut asiakaskokemus on avainasemassa, kun majoitustoimialalla rakennetaan pitkän ajan kilpailukykyä. Erinomainen asiakastyytyväisyys luo asiakasuskollisuutta sekä suositteluhalukkuutta. Vieraiden onnellistaminen on ollut Sokos Hotels -ketjun tärkeimpiä asiakaskokemuksen rakennuspalikoita jo vuosia. Tänä vuonna asiakastyytyväisyys nousi uusiin huippulukemiin. Se on ammattitaitoisen sekä asiakaspalvelutyöhönsä sitoutuneen ja siitä nauttivan henkilöstön ansiota

Vahva uudistustahti Sokos Hotels -ketjussa jatkuu tänäkin vuonna. Osuuskauppa KPO kehittää myös vahvasti mara-toimialaansa. Huhtikuussa Vaasassa vietettiin Original Sokos Hotel Royalin torniosan avajaisia, ja uudistuksen seuraavassa vaiheessa työt jatkuvat hotellin Central-osassa, jonne rakentuu noin 130 huonetta ja pysäköintilaitos. Kokonaisuus valmistuu vuoden 2025 aikana. Lisäksi Kokkolaan rakennettavan uuden hotellin suunnittelutyöt ovat jo hyvässä vauhdissa.

Lisätietoja:

Osuuskauppa KPO
Riku Asukas, toimialajohtaja, Osuuskauppa KPO, puh. 050 388 3488, riku.asukas@sok.fi