Asiakasomistajuus

KPO:n asiakasomistaja on Osuuskauppa KPO:n ja koko S-ryhmän omistaja – ja samalla tärkein asiakkaamme, jota varten olemme olemassa.

Osuuskauppa KPO:n tehtävä ja toiminnan tarkoitus on tuottaa etuja ja palveluja asiakasomistajilleen. Asiakasomistajan roolina on nauttia hyvistä eduista ja palveluista, joista saa hyötyä joka päivä. S-Etukortti on merkki asiakasomistajuudesta ja avain Bonukseen sekä muihin mahtaviin asiakasomistajaetuihin.

KPO tarjoaa asiakasomistajilleen paljon erilaisia etuja ja palveluita. Suoraan rahana palautuvien Bonuksen, ylijäämänpalautuksen, osuusmaksun koron ja maksutapaedun lisäksi asiakasomistajamme pääsevät nauttimaan mm. S-ryhmän tuote-eduista, erilaisiin urheilu- ja kulttuuritapahtumiin liittyvistä eduista sekä ajankohtaisista eduista S-mobiili-sovelluksessa. Eikä pidä unohtaa myöskään bonuskumppaneidemme etuja vakuutuksista, liittymistä, kuntosaleista sekä monista muista palveluista.

Tutustu miksi sinun kannattaisi liittyä Osuuskauppa KPO:n asiakasomistajaksi ja miten hyödyt Osuuskauppa KPO:n jäsenyydestä.

Kilpailukykyinen bonustaulukko

Bonus eli ostohyvitys tarkoittaa takaisin maksettavaa rahaa ostoksista. Bonusta maksetaan kaikista Osuuskauppa KPO:n 150 toimipaikassa, S-ryhmän yli 2 000 toimipaikassa ympäri Suomen, verkkopalveluissamme sekä yhteistyökumppaneillamme tehdyistä ostoista.

Bonuksen määrä on 1–5 % kuukauden bonusostoksista. Bonusprosentti kasvaa portaittain sitä suuremmaksi, mitä enemmän ostoksia kertyy yhteensä asiakasomistajataloudessa kuukauden aikana.

Osuuskauppa KPO:n bonustaulukko kuuluu S-ryhmän parhaimmistoon. Jo 900 euron kuukausi ostoksilla voi saada 5 % rahaa takaisin ostoista. Katso bonustaulukosta, miten Bonus kertyy ostoksistasi.

Lue lisää Bonuksen kertymisestä ja maksamisesta


Lisätietoa asiakasomistajuudesta

Tutustu vielä tarkemmin asiakasomistajuuteen alla olevien linkkien kautta.

Osuuskaupan omistaja

Osuusmaksu

Näin liityt asiakasomistajaksi

Asiakasomistajajärjestelmän säännöt

S-Etukortti

Bonus

Sähköinen asiointi