Osuuskauppa KPO työllistää tulevana kesänä 1200 kesätyöntekijää, joista noin puolet on Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja yläkoulu- ja lukioikäisille. Suurin osa kesätyöntekijöistä työskentelee asiakaspalvelun parissa esimerkiksi myyjinä, tarjoilijoina ja liikennemyymälätyöntekijöinä. Kesätyöpaikkoja on tarjolla laajasti ympäri KPO:n toimialuetta. Lisäksi KPO on tänäkin vuonna mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa.

”KPO ei ole vain pohjalaismaakuntien suurin, vaan tiettävästi koko Suomen suurin yksityinen kesätyönantaja viime vuonna ja monelle nuorelle ensimmäinen kosketus työelämään. Olemme työllistäneet viimeisen kahdeksan vuoden aikana noin 10 000 kesätyöntekijää. Jos kesätyöntekijöiden määrä pitäisi asettaa jotenkin mittakaavaan, niin Pohjanmaalta löytynee ehkä neljä yritystä jotka työllistävät enemmän kuin 1 200 henkeä” kertoo Osuuskauppa KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.

Vastuullista kesätyöllistämistä

KPO tarjoaa vuosittain kesätöitä noin 1200 nuorelle ympäri pohjalaismaakuntia. Eniten työpaikkoja on tarjolla Vaasan, Kokkolan, Pietarsaaren ja Ylivieskan seuduilla, mutta töitä on tarjolla tasaisesti myös KPO:n toimialueen muilla paikkakunnilla.

”Keväällä Vaasaan avattava Prisma Liisanlehto tulee työllistämään noin 200 henkeä. Uusi Prisma tulee olemaan suurin kauppapaikkamme ja kasvattaa työntekijämääräämme merkittävästi. Luonnollisesti myös kesätyömahdollisuudet kasvavat myös merkittävästi Vaasan seudulla. Nähtäväksi jääkin paljonko yli 1200 kesätyöntekijän mennään Vaasan avauksen myötä” kertoo Kim Biskop.

”Kesätyö on erittäin tärkeä nuorille. Ensimmäisillä kosketuksilla työelämään on tutkitusti vaikutusta ammatti-identiteetin syntyyn ja koko työuraan. Haluamme, että nuoret näkevät työelämän houkuttelevana. KPO:lla kesätyöntekijöiden perehdytys on aina ollut tärkeässä roolissa. Olemme tänäkin vuonna mukana valtakunnallisessa Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa, jonka tarkoituksena on antaa nuorille mahdollisimman hyvä kesätyökokemus” jatkaa henkilöstöjohtaja Leif Lindberg. ”Tänä vuonna kesätyömahdollisuuksiimme voi tutustua TE-livessä 22.2.2022” Lindberg jatkaa.

KPO:n kesätyöhaku on auki 31.3.2022 saakka. Mahdollisista Tutustu työelämään ja tienaa- kesäharjoittelupaikoista tiedotetaan myöhemmin keväällä.

Osuuskauppa KPO on Suomen suurimpia alueosuuskauppoja. KPO toimii Kokkolan, Vaasan, Pietarsaaren ja Ylivieskan talousalueilla ja harjoittaa market-kaupan lisäksi polttoneste-, matkailu- ja ravitsemis- sekä autokauppaa. Vuoden 2021 lopussa KPO työllisti n. 1 750 kaupan- ja palvelualan ammattilaista.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Kim Biskop
Henkilöstöjohtaja Leif Lindberg

Uudistustyöt Vöyrin S-marketissa on saatu valmiiksi. Myymälään on tuotu S-market-konseptin raikas uusi ilme ja samalla valikoimat on päivitetty vastaamaan entistä paremmin paikallista kysyntää ja asiakkaiden tarpeita.

Myymäläuudistus näkyy erityisesti hedelmä- ja vihannes-, leipä- sekä juomaosastolla. Kaikki kylmäkalusteet uusittiin ympäristöystävällisyys ja energiatehokkuus huomioiden. Myymälän valaistus vaihdettiin energiatehokkaisiin Led-valaisimiin. Myymälän sisääntulo selkiytyi ja avartui uusien kalusteiden myötä ja kaksi pikakassaa nopeuttavat ja helpottavat jatkossa maksamista. Lisäksi myymälässä uudistettiin taustatiloja henkilökunnan viihtyvyyden lisäämiseksi.

”Myymäläuudistuksessa myymälän visuaalinen ilme päivitettiin vastaamaan uutta konseptia, ja palvelutarjonta täydentyi paljon toivotuilla pikakassoilla ja appelsiinimehukoneella” kertoo S-market- ja Sale ketjujohtaja Jarmo Palola.

Lisätietoja:
Jarmo Palola, S-market ja Sale ketjujohtaja

Kotimaisuuden ja paikallisuuden trendit korostuvat nyt ruokaostoksissa. Osuuskauppa KPO:n eri pohjalaismaakunnissa myymästä ruoasta 80 % on kotimaista ja valikoimaan lukeutuu 5000 pohjalaista tuotetta sadoilta paikallisilta tuottajilta.

”Asiakkaat arvostavat paikallisesti tuotettua, läheltä kauppaan tulevaa ruokaa. Myymälöiden valikoimasta löytyy paikallisia tuotteita melkein joka tuoteryhmästä ja joka vuosi valikoimaamme tulee lisää kymmeniä uusia ruokatuotteita alueeltamme. Teemme ostoja oman alueemme toimijoilta yhteensä noin 110 miljoonalla eurolla vuosittain”, kertoo Osuuskauppa KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.

Pulla maistuu pohjalaisille

Paikallisesta tuotevalikoimasta korostuvat esimerkiksi erilaiset pullat. Pullien myynnistä huimat 70 % on paikallisten tuottajien tuotteita. Kaiken kaikkiaan pullatuotteiden myynnin osuus KPO:n toimialueella on muuhun Suomeen verrattuna suurempi, paikoitellen jopa kolminkertainen. ”Alueellamme on runsaasti paikallisia leipomoita, etenkin ruotsinkielisellä rannikkoalueella. Teemme yhteistyötä noin 30 alueellamme toimivan leipomon kanssa. Esimerkiksi vaasalainen Ilosen leipomon korvapuustipussi on KPO:n myydyimpiä paikallisia pullia. Toisaalta vöyriläisen Maxmo Hembagerin ranskalaista suklaakakkua myydään jo muutama tuhat kappaletta vuodessa muutamasta marketista”, kuvailee Osuuskauppa KPO:n markettoimialan johtaja Antti Paananen.

Kasviksia lähialueelta

Paikallinen yhteistyö on merkittävää myös hedelmä- ja vihannestuottajien kanssa. ”Sijaitsemme keskellä maanviljelyaluetta ja ostamme suoraan reilusti yli 50 tuottajalta vihanneksia ja hedelmiä. Paikallisia kasviksia myydään niin yksittäisissä myymälöissä kuin laajemmin myymäläverkostossamme. Esimerkiksi Marinkaisista tulevat Hauhtosen porkkanat maistuvat Kokkolan seudulla ja Nevalanmäen mansikkaa Haapavedeltä kuljetetaan kesäisin suuret määrät suoraan tilalta tarjolle Ylivieskan Prisman shop-in-shop-kojuun ja talvella pakastealtaaseen. Himankalaisen Veljekset Kuusiston perunaa taasen on saatavilla suoraan ja valtakunnallisesti”, kertoo Paananen.

Paikallisia artesaaneja

Paikallisissa tuotteissa korostuvat usein käsityöläisyys ja aitous. ”Ostamme esimerkiksi hunajaa myyntiin parinkymmenen paikallisen toimijan kautta. Toiminta on usein pienimuotoista, ja asiakkaat osaavat arvostaa lähituotetun hunajan käsityötä ja laatua. Mielenkiintoisia ovat myös puolentusinaa pienpanimoa alueellamme, joiden erikoisoluille on lähivuosina syntynyt suurta kysyntää. Esimerkiksi Keppo Bryggeri Jepualta ja Bock’s Corner Brewery Vaasasta toimittavat tuotteitaan noin 20 myymälään alueellamme. Paikallisia artesaaneja, jotka korostavat aitoja makuja ja laadukkaita raaka-aineita, näkyy myös alueemme maitotuotteiden valmistajissa. Erityisesti erikoisjuustojen menekki nousee huomattavasti näin joulun alla”, kertoo Paananen.

”Paikallisten tuottajien tuotteista asiakkaat hakevat makuelämyksiä ja autenttisuutta. Haluamme omalta osaltamme olla vastaamassa paikallisten tuotteiden kysyntään ja tarjoamassa niille väylän kuluttajien ruokapöytiin”, toteaa Biskop.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Kim Biskop
Toimialajohtaja Antti Paananen

Prisma Kotirannan tiloihin on tehty uudistuksia viime viikkojen ajan ja tänään 2.12. avattiin Suomen ensimmäinen Rosso Pizza -ravintola, joka on suunnattu kaikille hyvän pizzan ystäville. Se haluaa olla osa ihmisten arkea, kauppareissuja, viikonloppuja, juhlia ja kaikkea siltä väliltä. Ravintolasta voi noutaa mukaan tai syödä paikan päällä, kuljetuspalvelut tulevat myös käyttöön heti alkuvuodesta 2022.

Rosso Pizzasta löytyy kolmenlaisia pizzoja: Rosso Klassikot, Rosso Reilut sekä Rosso Pannupizzat. Rosso Klassikot ovat monelle tuttuja pizzoja, kun taas Rosso Reilut luovat uusia makuyhdistelmiä täytteineen. ”Pannupizzaa on kyselty ja toivottu kauan. Koronapandemian alettua keväällä 2020 valmistimme pannupizzoja Vaasassa ja Kokkolassa Prismoihin myyntiin ja ne saavuttivat suuren suosion. Nyt tuomme pannupizzan takaisin ja sitä saa jatkossa Prisma Kotirannan ravintolastamme” kertoo Osuuskauppa KPO:n toimialajohtaja Riku Asukas.

Rosso Pizza tulee työllistämään noin 12-15 henkilöä ja asiakaspaikkoja on 54. Ravintolan sisustuksen on suunnitellut Visionary Design Partnersin Jaana Ekman. ”Vaikka konseptissa pizzojen nouto ja kuljetus näyttelevät isoa osaa, niin luulen että tulevaisuudessa tässä tyylikkäässä ja kauniissa ravintolassa moni haluaa nauttia pizzansa myös paikan päällä”, jatkaa Riku Asukas.

Prisma Kotirantaan valmistuu myös Hesburger, jonka on tarkoitus avata ovensa alkuvuodesta 2022.

Lisätietoja:

Toimialajohtaja Riku Asukas

Osuuskauppa KPO:n Kodinterra muuttuu PrismaRaudaksi Kokkolan Heinolankaaressa keväällä 2022. Brändimuutoksella tavoitellaan rautakauppaliiketoiminnan vahvistamista ja kasvattamista. Jatkossa kaikki S-ryhmän rautakaupan yksiköt tuodaan yhden PrismaRauta brändin alle. Myös Kodin Terran verkkokauppa siirtyy osaksi Prisma.fi:ta 2022 verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä.

”Muutoksella tavoittelemme tila- ja moduulitehokkuuden kasvattamista, entistä tarkemmin suunniteltua rautakauppakonseptiikkaa asiakkaillemme, yhteistä brändi-ilmettä ja vaikuttavampaa markkinointia yhteistyössä Prisman kanssa sekä yritysmyynnin kasvua. Myös laadun kolmiloikka otetaan mukaan osaksi PrismaRauta toimintamalleja” kertoo Osuuskauppa KPO:n toimialajohtaja Antti Paananen.

Aloitamme Kokkolan PrismaRauta ilmeuudistuksen alkuvuodesta 2022 ja tuleva uusi miljöökonsepti päivitetään yksikköön sen valmistuttua.

Osuuskauppa KPO
Toimialajohtaja Antti Paananen

Osuuskauppa KPO:n toiminta tuotti vuonna 2020 yhteensä 4 890 tonnia hiilidioksidia. KPO:n hiilipäästöt vähenivät 46 prosenttia vuodesta 2019. Päästöt ovat pienentyneet huimat 70 prosenttia vuodesta 2015 vuoteen 2020, mikä vastaa noin 2 500 sähkölämmitteisen omakotitalon hiilipäästöjä. KPO:n tavoitteena on leikata päästöjä 90 prosenttia vuoteen 2030 mennessä.

Hiilipäästöjen nopean pudotuksen keskeisin tekijä on ollut siirtyminen uusiutuvan sähkön käyttöön. KPO:n kiinteistöjen käyttämä sähkö on 100 % uusiutuvaa energiaa. Lisäksi KPO on panostanut energiankulutuksen vähentämiseen jo vuosia. Kulutusta on saatua vähennettyä 20 % vuoteen 2016 verrattuna muun muassa investoimalla myymälöiden led-valaistukseen, energiatehokkaisiin ja ympäristöystävällisiin kylmälaitteisiin sekä kalliolämpöön.

Osuuskauppa KPO:n tavoitteena on olla hiilinegatiivinen vuonna 2025, eli poistaa ilmasta enemmän hiiltä kuin sitä sinne tuottaa. Päästöjen leikkaamisen lisäksi tavoitteen toteuttaminen vaatii jäljelle jäävien päästöjen kompensoimista erilaisilla hiilensidontahankkeilla.

”Pyrimme jatkuvasti kestävämpään liiketoimintaan, ja hiilineutraalius on meille pitkän tähtäimen strateginen tavoite, joka saavutetaan asteittain. Hyvä esimerkki uusiutuvien energianlähteiden luomista mahdollisuuksista on Vaasan Liisanlehtoon rakentuvan uuden Prisman aurinkosähkövoimala, joka tulee tuottamaan lähes 20 % hypermarketin tarvitsemasta energiasta. Tällä hetkellä aurinkopaneeleja löytyy myös Lappajärven, Isonkyrön ja Kokkolan Halkokarin S-marketien katoilta. Aurinkosähköjärjestelmien asentamista jatketaan KPO:ssa tulevina vuosina 3-5 toimipaikan vuosivauhdilla”, kertoo KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.

”Lisäksi testaamme parhaillaan ensimmäisten joukossa Suomessa sähkön laatua tasaavia hybridisuodattimia kahdessa Prismassamme. Kesästä 2021 laitteet ovat laskeneet näiden Prismojen sähkönkulutusta 4 %, ja tulemme varmasti laajentamaan niiden käyttöä kiinteistöissämme”, Biskop jatkaa.

Omien ilmastotoimiensa lisäksi KPO on yhdessä muiden osuuskauppojen ja SOK:n kanssa haastanut tavarantoimittajansa mukaan Iso juttu -kampanjaan, jossa on tarkoitus vähentää hiilipäästöjä yhteensä miljoona tonnia. Mukaan on lähtenyt jo yli sata yritystä.

Lisätietoja:
Osuuskauppa KPO
Kim Biskop, toimitusjohtaja

Prisma Liisanlehdon rakentaminen Vaasassa on edennyt harjannostajaisvaiheeseen, joita vietettiin perjantaina 5.11. KPO:n historian suurimman yksittäisen investoinnin rakennustyöt valmistuvat vuoden 2021 loppuun mennessä. Uuden Prisman kerrosala on yhteensä yli 22 500 m2. Lisäksi tontilla on pysäköintihallissa ja –kannella sekä pihan pysäköintialueella yhteensä yli 1000 autopaikkaa. Kiinteistön kokonaisala on lähes 40 000 m2. Prismakeskuksen yhteydessä molemmin puolin Kanavasillantietä on ABC-polttoainepisteet sekä ABC CarWashit.

Prisma Liisanlehdon palvelutarjontaa täydentää KPO:n oma PizzaBuffa-, Presso- ja Hesburger -ravintoloista koostuva ravintolakokonaisuus, Emotion -kauneuden erikoisliike sekä S-Pankin asiakaspalvelupiste. Lisäksi tiloihin tulee vuokralle Apteekki, Alko, Silmäasema, 24 Pesula ja LähiTapiola.

Vastuullista rakentamista

Vaasan Liisanlehtoon nousseen uuden Prisman suunnittelussa ja rakennustöissä on otettu ympäristö alusta asti huomioon monin eri tavoin energiatehokkaasta lämmön- ja sähköntuotannosta liito-oravien elinoloihin. Osuuskauppa KPO:n tavoitteena onkin ollut tehdä Vaasaan Suomen energiatehokkain ja ympäristötekijät monipuolisesti huomioiva Prisma.

Prisma Liisanlehtoon tulee yli 2000 aurinkopaneelia, joilla tullaan tuottamaan lähes 20 % hypermarketin tarvitsemasta energiasta. Käytettävästä energiasta ei aiheudu lainkaan hiilidioksidipäästöjä. Kallioporakaivot ja lämpöpumput ovat lämmöntuotannon pääratkaisuna. Kylmälaitteiden lauhde ja poistoilman lämpö otetaan mahdollisimman tarkasti talteen. Valaistus on toteutettu energiatehokkailla led-valoilla sekä sisällä että ulkona. ABC CarWashit on varustettu biologisilla vedenpuhdistamoilla. Sähköautojen latausta varten asennetaan yhteensä 14 latauspistettä painopisteen ollessa teholatauksessa. Polkupyörille tulee lähes 130 telinepaikkaa. Prisman pohjoisen sisäänajon läheisyyteen sijoitetaan Ringin ekopiste.

”Tontilla olleiden rakennusten purkujätteitä ja jätemaita hyödynnettiin mahdollisuuksien mukaan esim. katu- ja urheilualuerakentamiseen ja tontilla sijainnut huolto- ja toimistorakennus siirrettiin toisaalle perunavarastoksi. Prisman tontilta saatiin hyödynnettyä 150 000 kuutiota mursketta kalliosta ja maakivistä. Pelkästään maakivien murskauksella vältettiin kuljettamasta noin 6000 autokuormaa. Tontille jätettiin myös metsäsaareke turvaamaan liito-oravien elinympäristöä ja lähiympäristöön tehtiin pesäpönttöjä yhteistyössä Vaasan kaupungin kanssa” kertoo KPO:n kiinteistöjohtaja Mika Mikkola.

Prisma Liisanlehdon kakkosvaiheen pääurakoitsijana toimii Lujatalo Oy Pohjanmaa ja pääsuunnittelijana Oy Polyplan Ab Vaasasta.

”Ajokortti-ikään ehtinyt hanke alkaa valmistua. Prisma Liisanlehto on KPO:n historian suurin yksittäinen investointi ja uusi Prisma on asettanut meidät myös suuren rekrytointihaasteen eteen. Haku on edelleen käynnissä ja se on herättänyt valtavasti kiinnostusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. Prismakeskus tulee työllistämään yli 200 henkilöä. Jos tätä pitäisi asettaa jotenkin mittakaavaan, niin Pohjanmaalta löytynee ehkä 14 yritystä jotka työllistävät enemmän kuin 200 henkeä” kertoo KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.

”Prisma Liisanlehto tulee merkittävästi parantamaan KPO:n tarjoamia palveluita ja lisäämään keskittämismahdollisuuksia asiakasomistajillemme” jatkaa Biskop.

Lisätietoja:
Osuuskauppa KPO
Kim Biskop, toimitusjohtaja ja Mika Mikkola, kiinteistöjohtaja

Osuuskauppa KPO tarjoaa asiakasomistajiensa käyttöön ilmaisen S-mobiili -sovelluksen, jolla pystyy seuraamaan muun muassa omien ruokaostosten terveellisyyttä, kotimaisuutta ja ympäristöystävällisyyttä sekä vertailemaan oman ostoskorin hintaa eri kauppojen välillä. Mobiilisovellus kertoo käyttäjälle S-ryhmän liikkeissä tehtyjen ruokaostosten kotimaisuusasteen, hiilijalanjäljen, ravintoarvot, hintatiedot sekä jakautumisen eri tuoteryhmiin.

Oman ostosdatan avulla asiakas voi kehittää ruoan kulutustaan haluamaansa suuntaan. Kun tietää mitä syö, voi tehdä valintoja, joilla on vaikutuksia omaan terveyteen, talouteen ja ympäristöön. Esimerkiksi sovelluksesta löytävä ravintolaskuri vertaa omien ostosten ravintoarvoja suomalaisiin ravitsemussuosituksiin ja voi näin auttaa tekemään terveellisempiä valintoja. Hintavertailujen tekeminen kahden eri kaupan välillä taas helpottaa omien ostosten suunnittelua talouden näkökulmasta.

”Osuuskaupan tehtävä on tuottaa etuja ja palveluita, jotka hyödyttävät asiakasomistajiamme. Asiakkaat ovat voineet aiemminkin löytää eri lähteistä vinkkejä ruokaostosten terveellisyyteen sekä ympäristövaikutuksiin. Median tekemät hintavertailut antavat ostoskorien hinnoista yleiskuvan, ne eivät ole kuitenkaan yksilöityä, jokaisen omaan kulutukseen pohjautuvaa tietoa. Tarjoamalla oman ostosdatan asiakkaiden käyttöön tuomme lisää läpinäkyvyyttä ruoan kotimaisuuteen, ilmastovaikutuksiin, terveellisyyteen sekä hintojen vertailuun. Jos asiakas haluaa esimerkiksi suosia kotimaista ruokaa, vähentää suolan käyttöä tai pienentää ruokakorinsa hiilijalanjälkeä, tarjoaa S-mobiili tähän oivan apuvälineen” kertoo KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.

Lisätietoja:
Osuuskauppa KPO
Kim Biskop, toimitusjohtaja

Ravintola Vastarannan uudistus on valmistunut Original Sokos Hotel Kaarlessa Kokkolassa. Ravintolan yhteyteen aukeaa uusi viinibaari perjantaina 15.10.2021 klo 18.

Entisen karaokebaarin alue on kokenut täyden muodonmuutoksen ja Vastarannan tyylikkäät uudet tilat palvelevat nyt vieraita monipuolisesti niin aamiaisesta lounaaseen kuin aina illanviettoon saakka. Viinibaarissa voi nauttia aperitiivit ennen ruokailua, jäädä lasilliselle ruoan jälkeen tai viettää kiireettömästi iltaa. Vastarannan uusi viinibaari on rento paikka, jossa on sydämellinen palvelu ja välitön tunnelma.

”Olemme iloisia, että pääsemme vihdoin avaamaan Vastarannan ovet uudestaan. Ajatus viinibaarin perustamisen taustalla on ollut yksinkertainen: haluamme tarjota vieraillemme laadukkaita viinejä mukavassa ympäristössä. Viinibaari täydentää erinomaisesti Kaarlen ravintolakokonaisuutta”, kertoo ravintolapäällikkö Katja Junkkila.

Ravintola Vastarannan ruokalista sisältää harkitun valikoiman kotimaisia klassikoita, aina tuoreista raaka-aineista valmistettuna. Se tarjoaa erinomaista, konstailematonta ruokaa.

Osuuskauppa KPO

Lisätietoja: Katja Junkkila, ravintolapäällikkö

Maakunnan Auto avasi uuden rengashotellin Seinäjoelle 8.10.2021. Rengashotelli sijaitsee samalla tontilla autoliikkeen kanssa ja siellä on tilaa yli 2300 rengassarjalle, eli säilytykseen mahtuu lähes 10 000 rengasta. Rengashotellin palvelut kulkevat nimellä S-Rengas.

S-Rengas tarjoaa kattavat rengaspalvelut autoilijoille. Automaatio valvoo, että renkaat säilytetään optimaalisissa olosuhteissa eikä väärä säilytyslämpötila pääse lyhentämään renkaiden käyttöikää. S-Rengas myy renkaat sekä vanteet joka sesonkiin ja palveluihin kuuluu säilytyksen lisäksi kausivaihdot ja renkaidenpesu. Lisäksi saatavilla on mm. renkaiden paikkaukset, tasapainotukset sekä rengaspaineiden tarkastus.

Kaikista tuotteista ja palveluista saa Bonusta S-Etukortilla. Vuoden 2022 alusta S-Rengas palvelee myös verkkokaupassa, josta palvelut on helppo varata ja ostaa.

”Rengashotelli on helppo ja turvallinen tapa renkaiden säilytykseen. Uudet tilat mahdollistavat entistä laadukkaamman palvelun ja pystymme palvelemaan laajaa asiakaskuntaamme kokonaisvaltaisemmin auton huoltoon ja ylläpitoon liittyen. Asiakas voi luottaa, että hänen renkaansa ovat parhaassa mahdollisessa säilytyksessä erittäin kilpailukykyiseen hintaan” kertoo toimitusjohtaja Johan Lillbroända Autoliike Nystedt/ Maakunnan Auto.

Johan Lillbroända,toimitusjohtaja Autoliike Nystedt/ Maakunnan Auto

Maakunnan Auto on täyden palvelun autoliike joka toimii Seinäjoella ja Kauhajoella. Olemme osa Autoliike Nystedtiä joka on yksi Osuuskauppa KPO:n tytäryhtiöistä.