Uusi kosmetiikkamerkki We Care Icon nyt Sokos-tavarataloissa ja Emotion-myymälöissä


19.4.2010

Uusi kosmetiikkamerkki We Care Icon nyt Sokos-tavarataloissa ja Emotion-myymälöissä   

Sokoksen oma kosmetiikkamerkki We Care Icon on saapunut kaikkiin Sokos-tavarataloihin ja Emotion-myymälöihin kautta maan. Kyseessä on ensimmäinen Suomen tavaratalomaailmassa koskaan lanseerattu private label -kosmetiikkasarja.

We Care Icon -tuotteet on tarkoitettu laatutietoiselle naiselle, joka osaa vaatia vastuullisia valintoja myös kosmetiikan valmistajalta – tuotteiden toimivuutta, innovatiivisuutta ja trendikyyttä unohtamatta. Kosmetiikkasarjan tuoteryhmistä ensimmäisenä myyntiin ovat tulleet meikit.

Sokoksen kehittämän sarjan kantavana ajatuksena on vastuullinen luonnollisuus, mikä näkyy ja tuntuu tuotesarjan kaikissa elementeissä. Nyt myymälöihin saapuneita meikkituotteita ei muun muassa pakata erillisiin kartonkipakkauksiin, ja pakkauksissa hyödynnetään kierrätysmuovia aina kun mahdollista. Esimerkiksi sarjan huulipunan hylsy on valmistettu 76-prosenttisesta kierrätysmuovista. Kaikki meikit on lisäksi valmistettu Euroopassa puhtaista ja turvallisista luonnon raaka-aineista. Kasvipohjaiset ja hajusteettomat meikit sopivat myös herkkäihoisille, eivätkä ne sisällä parabeeneja, mineraaliöljyä tai lanoliinia. Tuotteita ei myöskään testata eläimillä.

We Care Icon -kosmetiikkasarjan visuaalisen ilmeen takana on yksi tämän hetken kuumimmista kuvittajanimistä. Suomalaisen Laura Laineen kädenjälkeen luottavat useat kansainväliset muotijulkaisut ja -talot. Nyt Lauran luomat sorjan tanssilliset hulmuavahiuksiset naishahmot koristavat We Care Icon -sarjan pakkauksia ja mainontaa.

We Care Iconin 19 meikkituotteen valikoimasta löytyy kaikki tarpeellinen valokynästä pidentävään ripsiväriin. Klassisen tyylikkäiden ja rohkean trendikkäiden värimaailmojen välillä varioivat 150 meikkisävyä takaavat, että jokainen löytää sarjasta helposti omat suosikkinsa.  Tuotteiden hinnat jäävät alle 10 euron. Sarja on myynnissä vain Sokos-tavarataloissa ja Emotion-myymälöissä.  

Lisätietoja: Minna Bask, valikoimapäällikkö, SOK Käyttötavarakaupan ketjuohjaus, Sokos-ketju

Sokos-tavaratalot

sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ketjuun kuuluu 11 isoa ja monipuolista tavarataloa ja 11 pienempää, pääasiassa kauneuteen sekä naisten ja miesten pukeutumiseen keskittyvää Sokosta.

Emotion-ketjuun

kuuluu 19 kosmetiikkaan ja naisten aluspukeutumiseen erikoistunutta myymälää. Myymäläverkostoa laajennetaan aktiivisesti ostoskeskuksiin ja hyville markkinapaikoille.

Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät ovat osa S-ryhmän kattavaa palvelutarjontaa.