Sale Kolppi uudistui


5.7.2022

Osuuskauppa KPO päivittää Sale-ketjun myymäläilmeitä ja palveluita omalla alueellaan. Konseptiuudistus tuo Sale-myymälöihin raikkaan ilmeen, uusia arkea helpottavia palveluita ja alueen asukkaiden tarpeisiin räätälöidyn tuotevalikoiman. Uudessa ilmeessä tuttu punakeltainen värimaailma siirtyy takavasemmalle uuden ja valoisamman ilmeen tieltä. Muutoksella korostetaan raikasta selkeää tunnelmaa. Ensimmäisenä uuden ilmeen sai Sale Kolppi.

Myymäläuudistuksen myötä Salen pohjaratkaisu selkeytyi ja myymälästä saatiin entistä avarampi ja viihtyisämpi kokonaisuus. Hedelmä- ja vihannesosasto sekä leipäosasto laajentuivat ja uudistuivat näyttäviksi. Osastolla on uutuutena mehukone, jossa voi itse tehdä tuoremehua. Myös juomaosasto erottuu edukseen uusien kalusteiden ja laajentuneen valikoiman myötä. Kaikki myymälän kalusteet uusittiin, uudet kylmäkalusteet parantavat huomattavasti myymälän energiatehokkuutta. Lisäksi myymälään tuli pikakassa lisäämään asioinnin sujuvuutta ja hyvät opasteet auttavat oikeiden tuotteiden luo.

– Osuuskauppa KPO:n S-market ja Sale ketjujohtaja Jarmo Palola kertoo, että KPO:n kaikki 29 Salea sekä 6 ABC-asemien yhteydessä palvelevaa Sale-myymälää uudistuvat kahdessa vuodessa. Tänä vuonna valmiiksi tulee noin puolet yksiköistä. Uudistuksen jälkeen Salet palvelevat entistä paremmin juuri oman alueensa asiakaskuntaa niin valikoiman, palveluiden kuin asioinninkin osalta.

Lisätietoja:
Jarmo Palola, S-market ja Sale ketjujohtaja