Osuuskauppa KPO:n Rossot Suomen parhaimmistoa


15.2.2019

Taloustutkimuksen tekemässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa asiakkaat ovat arvioineet Kokkolan Rosson ketjun parhaaksi ja Vaasan Rosson kolmanneksi parhaaksi ravintolaksi. Rosso-ketjussa on kaikkiaan 28 ravintolaa. Asiakkaiden mielestä ravintolat ovat pystyneet tarjoamaan tasalaatuista ja hyvää palvelua, joka on entisestään parantunut aiempiin vuosiin verrattuna.

”Kokkolan Rosson suurin vahvuus on vakiintunut ja persoonallinen henkilökunta. Porukka viihtyy työssään hyvin ja puhaltaa aina yhteen hiileen. Kokenut henkilökunta saa aikaan maistuvaa ruokaa. Palvelutilanteet hoidetaan ammattitaitoisesti alusta loppuun” summaa Kokkolan Rosson päällikkö Tiina Huopana.

”Meillä Vaasassa asiakastyytyväisyys on koko hotellissa, jossa myös Rosso sijaitsee, sydämen asia koko henkilöstölle. Siitä osoituksena on myös hotellin 1. sija vuonna 2018 Original Sokos -hotellien kisassa parhaasta asiakastyytyväisyydestä. Meillä on Rossossa töissä hyvä tiimi. Kuuntelemme vieraidemme avoimia palautteita ja kehitämme ravintolaamme entistä paremmaksi niiden pohjalta” Vaasan Rosson päällikkö Susanna Kivikko kertoo.