Asiakaskokemus Vaasan Vaakunassa


5.10.2015

Käydessäni Vaasassa pyrin majoittumaan nimenomaan Vaakunaan.
Tulin sunnuntai-iltana melko myöhään sateisen, pitkän ja ärsyttävän ajomatkan jälkeen respaan.
Annoin respan hymyilevälle neitoselle S-Card korttini ja tokaisin väsyneesti että ”Moro, sulla pitäis olla punkka mulle”
Tämän jälkeen se viimeinenkin ärsyyntynyt fiilis karsiutui pois. Neiti sanoi rennolla, hyvällä fiiliksellä että juu, punkka löytyy, tässä olisi kortti, haluaisitko lukemista? Olen ehkä hieman erikoinen, ei kiinnosta, enkä jaksa kuunnella samaa litaniaa brekun ajoista, kuntosaleista, saunoista jne jne. Ne kaikki on kuultu, ja ihan tarpeeksi usein.Respa luki minua kuin avointa kirjaa, teki juuri sen mitä piti, kertoi omalla tavallaan että olen todellakin tervetullut. Myös kaikista palveluista kertomatta jättäminen voi olla palvelua. Se vaatii paljon, tulee osata lukea asiakasta, ja se ei ole helppoa, koskaan.