Kymmenen vuotta sitten avatussa S-market Larsmossa käynnissä ollut uudistus on saatu valmiiksi. Osana S-market-ketjun konseptiuudistusta koko S-marketin ilme päivitettiin uuden S-market konseptin mukaiseksi ja valikoimaa kehitettiin vastaamaan entistä enemmän asiakkaiden tarpeita.
Myymälän sinikeltainen väritys on vaihtunut päävärin osalta hillitympään harmaaseen ja yleisilme on muuttunut avarammaksi ja viihtyisämmäksi. Esillepanot ovat nyt entistä selkeämmät ja houkuttelevammat, näistä erityisesti hedelmä- ja vihannesosasto sekä juomaosasto ovat uudistuneet näyttäviksi. Lisäksi kassa-alueelle tuli kaksi pikakassaa nopeuttamaan ja helpottamaan maksamista.
”Osuuskauppa KPO jatkaa S-market verkostonsa uusimista suunnitellun mukaisesti tänä vuonna, uuden konseptin mukaisia myymälöitä KPO:lla on jo toistakymmentä. Hedelmä- ja vihannesosaston sekä panimojuomien uudet esillepanoratkaisut ovat näyttävät ja myymälöiden yleisilmeet raikastuvat uudistusten myötä” kertoo S-market- ja Sale-ryhmän johtaja Jarmo Palola.
Lisätietoja:
Jarmo Palola, S-market ja Sale -ryhmän johtaja