6.5.2015
Kun Osuuskauppa KPO aloitti tammikuussa halpuuttamisen, lupasimme tehdä kaikkemme edullistaaksemme ruoan hintaa. Työ alkoi Prismasta, nyt vuorossa on S-market. Tänään Osuuskauppa KPO:n 34:ssä S-marketissa laskevat noin 400 asiakkaille tärkeän tuotteen hinnat.
Tämä tuo halpuuttamisen melkein kotioville asti: suomalaisten keskimääräinen matka-aika autolla kotoa S-marketiin on noin seitsemän minuuttia.
– Nyt voimme sanoa, että halpuuttaminen kattaa koko KPO:n toimialueen. Tämä on iso juttu. Pysyvästi halpuutetut hinnat koskevat kaikkia Osuuskauppa KPO:n (34) S-markettia, toteaa Osuuskauppa KPO:n toimitusjohtaja Kim Biskop.
Asiakkaat vastasivat tammikuussa Prismoissa tehtyyn halpuuttamiseen toivomuksin, että halpuuttaminen laajenisi mahdollisimman pian muihinkin S-ryhmän ruokakauppoihin.
– Meillä suomalaisilla ja pohjalaisilla on kovat ajat. Näyttää siltä, että Suomen taloudessa luvassa on säästö- ja leikkauskuureja. Tällaisessa tilanteessa on tärkeää, että osuuskauppa helpottaa omalta osaltaan ihmisten arkea tekemällä ruokalaskusta pienemmän.
Osuuskauppa KPO mahdollistaa halpuuttamisen kuten tähänkin asti: omia it-, energia-, kiinteistö- ja markkinointikulujaan leikkaamalla ja omasta katteestaan tinkimällä. Halpuutettuja kotimaisia tuotteita voi ostaa tietäen, että maksumiehenä ei ole maataloustuottaja.
– Panostamme halpuutettujen tuotteiden laatuun yhdessä koko tuotantoketjun kanssa. Meille on kunnia-asia, että suosituimpien elintarvikkeiden lisäksi tarjolla on aina laaja valikoima tuotteita myös luomu- ja lähiruoan ystäville ja vaikkapa erikoisruokavaliota noudattaville.
– S-marketeissa on aina myynnissä lähiseudun tuottajien tuotteita. Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä oman alueen pientuottajien kanssa. Parhaimmillaan valikoimistamme löytyykin yli 5 000 paikallista tuotetta ja päivittäistavaramyynnistämme 80 prosenttia tulee kotimaisista tuotteista, kertoo Biskop.
10.10.2024 | Uutiset
18.9.2024 | Uutiset
13.9.2024 | Uutiset